پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مراکز تزریق واکسن مقابله با کرونا در بوشهر افزایش یابد
بوشهر- عضو شورای شهر بوشهر خواستار افزایش مراکز تزریق واکسن مقابله با کرونا و همچنین تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس به دستگاه ام. آر. آی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس امیکرون و ضرورت تزریق دوز سوم واکسن برای مقابله با کرونا، افزایش تعداد و ساعات کار مراکز واکسیناسیون در شهر بوشهر ضروری است.

وی افزود: در حالی که در زمان تزریق دوز اول واکسن کرونا در بوشهر در اقدامی خوب مراکز متعددی برای تزریق واکسن راه اندازی شد که اقدام بسیار خوبی بود اما با فروکش کردن کرونا شاهد کاهش مراکز تزریق واکسن کرونا در بوشهر هستیم.

عضو شورای شهر بوشهر تاکید کرد. با توجه به تزریق دوز سوم، جمعیت زیادی به این مراکز مراجعه می‌کنند که خیلی‌ها به دلیل شلوغ بودن مراکز از زدن واکسن منصرف می‌شوند و درخواست دارم مدیران دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: بیمارستان شهدای خلیج فارس که از بیمارستان‌های اصلی است فاقد دستگاه ام. آر. آی است و بیماران برای انجام ام. آر. آی باید با آمبولانس به بیمارستان قلب بوشهر منتقل شوند که هم برای بیمار هم پرستاران و همراهان بیمار این جابجایی بسیار سخت است.

برزگرزاده افزود: از مسئولین دانشگاه علوم‌پزشکی درخواست دارم تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس به دستگاه ام. آر. آی با قید فوریت در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد ایجاد مشکلات کمتر برای بیماران و کادر درمان و خدمات رسانی بهتر باشیم.

کد خبر 39536
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار