چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کمبود جای پارک در پرترددترین خیابان بوشهر/ پارکینگ احداث شود
بوشهر- خیابان امام خمینی(ره) به عنوان پرترددترین خیابان شهر بوشهر، جای مناسبی برای پارک خودروها ندارد و نیاز است که پارکینگ‌های مناسبی در این خیابان احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد زیادی از ادارات از جمله استانداری به عنوان مهمترین و پرمراجعه‌ترین اداره استان، بانک‌ها، مراکز درمانی و ساختمان پزشکان، مراکز تجاری و.... در خیابان امام خمینی (ره) شهر بوشهر مستقر شده و باعث شده تا این خیابان به یکی از پرترددترین خیابان‌های شهر تبدیل شود.

در برخی از ساعات روز، میزان تردد در این خیابان بسیار بالا می‌رود و باعث می‌شود تا عبور و مرور در این خیابان به سختی انجام شود و شهروندان برای عبور از یک مسیر کوتاه مدت زیادی معطل شوند.

یکی از مشکلات و چالش‌های اساسی در این خیابان، نبود پارکینگ مناسب برای پارک خودروها است که باعث شده تا سطح این خیابان به پارکینگی برای خودروها تبدیل شود و گاهاً خودروها به صورت دو لایه و یا سه لایه در این خیابان پارک می‌شوند.

پارک‌های دو لایه و سه لایه خودروها در خیابان سنگی علاوه بر اینکه ترددها را سخت می‌کند، باعث بروز حوادث ترافیکی و تصادفات نیز می‌شود که باید اقدامات لازم برای پیشگیری در این زمینه انجام شود.

تردد سخت در خیابان امام

یکی از شهروندان بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای انجام امور شغلی خود نیاز است که هر روز چند بار از مسیر خیابان امام خمینی (ره) عبور کنیم و به دلیل ترافیک شاهد سختی تردد در این مسیر هستیم.

محمد اضافه می‌کند: متأسفانه سال‌ها است که شاهد گره‌های ترافیکی در این خیابان هستیم ولی هنوز هم این مشکل حل‌نشده باقی مانده است و انتظار داریم مسئولان چاره‌اندیشی اساسی برای این موضوع داشته باشند.

کمبود جای پارک در پرترددترین خیابان بوشهر/ پارکینگ احداث شود

پارکینگ احداث شود

یکی دیگر از شهروندان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای امور مختلفی از جمله مراجعه به پزشکان به خیابان امام خمینی می‌رویم ولی متأسفانه هیچ جایی برای پارک خودرو نیست و نمی‌دانیم ماشین خود را کجا بگذاریم.

امید بر لزوم احداث پارکینگ در خیابان امام خمینی (ره) بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که پارکینگ در چند نقطه این خیابان ساخته شود، شاهد مشکلات کمتری برای تردد خواهیم بود.

تملک زمین برای ساخت پارکینگ

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر در این زمینه اظهار داشت: به منظور ساماندهی وضعیت تردد و پارک در خیابان امام خمینی (ره) شهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های مهمی در این راستا داریم.

ایمان زندی‌نیا اضافه کرد: ترافیک خیابان امام خمینی که یکی از خیابان‌های اصلی شهر است یکی از دغدغه‌های اساسی شهروندان محسوب می‌شود و درخواست‌های متعددی برای ساماندهی به آن ارائه شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: کمبود پارکینگ در این خیابان با توجه به مراکز درمانی و مطب پزشکان یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر و شهروندان است.

وی اضافه کرد: از همین رو شورا در کنار پیگیری تعامل با نیروگاه برای ایجاد پارکینگ و فضای سبز در زمین متعلق به نیروگاه در این خیابان با لایحه شهرداری برای خرید یک زمین به متراژ ۸۶۷ متر مربع برای احداث پارکینگ در کوچه روبروی بانک کشاورزی در خیابان امام خمینی موافقت شد.

انتظار می‌رود اقدامات مناسب برای تسریع در رفع گره‌های ترافیکی در خیابان امام خمینی شهر بوشهر انجام شود تا شهروندان کمترین مشکل را برای تردد در این خیابان داشته باشند.

کد خبر 39538
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار