شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۳ شناور حامل قاچاق در استان بوشهر توقیف شد/ دستگیری ۸ قاچاقچی
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: سه فروند شناور حامل قاچاق در آب های استان بوشهر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله شرفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مرزبانی تلاش جدی در این زمینه داشته و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دریابانان با کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر یکی از اولویت‌های مهم را مقابله با قاچاق دانست و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته عرصه بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ شده است.

وی از توقیف دو فروند شناور در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران دریابانی استان بوشهر حین کنترل شناورهای عبوری، دو فروند شناور را در بندر دیلم و یک فروند شناور را در بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

شرفی افزود: مأموران در بازرسی از این شناور، یک دستگاه ژنراتور برقی بزرگ، دو قطعه از قطعات خودرو سنگین، شش هزار عدد تیغ اصلاح صورت و سه دستگاه موتور خودرو سواری، ۱۰۰ عدد لوازم جانبی کامپیوتر، ۸۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری هشت قاچاقچی و توقیف شناور مذکور تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه و سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 39546
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار