جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۴۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد
بوشهر- معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از چهار هزار و ۲۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کنترل بازار و مقابله با تخلفات صنفی اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی بازرسی از اصناف را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۵۷ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی استان بوشهر انجام شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشکیل دو هزار و ۸۹۷ پرونده تخلف صنفی در استان، ارزش آن را ۳۹۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال این پرونده‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات با جدیت در دستور کار است.

جمالی با اشاره به اجرای گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط خاطرنشان کرد: هزار و ۷۱۰ مورد گشت انجام شده و هزار و ۳۵۰ فقره تخلف نیز تشکیل شده است که ارزش آن بیش از ۱۶ میلیارد ریال است.

وی از انجام ۱۰ هزار و ۲۶۲ مورد بازرسی برای مبارزه با قاچاق در سطح عرضه خبر داد و افزود: ۱۳۱ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال تشکیل شده است.

کد خبر 39548
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار