پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر
ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۳ فروند شناور با کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای بوشهر و بندر گناوه خبر داد.

سرهنگ یدالله شرفی گفت: روز گذشته مأموران دریابانی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل شناورهای عبوری، دو فروند شناور در بندر دیلم و یک فروند شناور در بوشهر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این شناور، یک دستگاه ژنراتور برقی بزرگ، دو قطعه از قطعات خودرو سنگین، ۶ هزار عدد تیغ اصلاح صورت و ۳ دستگاه موتور خودرو سواری، ۱۰۰ عدد لوازم جانبی کامپیوتر، ۸۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر  با اشاره به دستگیری ۸ قاچاقچی و توقیف شناور مذکور تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه و سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌نمایند.

انتهای پیام

کد خبر 39555
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار