پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
صنایع آب‌بر باید به استان ساحلی بوشهر هدایت شود
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه صنایع آب‌بر باید به استان ساحلی بوشهر هدایت شود، گفت: بیشترین رشد اقتصادی کشور در سال آینده مربوط به استان بوشهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: در بودجه سال آینده نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر صورت گرفته و شاهد بیشترین میزان رشد اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی رشد اقتصادی پیش‌بینی شده برای استان بوشهر در سال آینده را ۱۰.۲ درصد عنوان کرد و افزود: این میزان رشد اقتصادی در استان از محل درآمدهای نفتی، گازی، محصولات پتروشیمی‌ها و دیگر عرصه‌ها خواهد بود.

استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای تحقق رشد اقتصادی پیش‌بینی شده خبر داد و اضافه کرد: رفع مشکلات در تحقق رشد اقتصادی پیش‌بینی شده باید به صورت ویژه دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه سهم هر شهرستان برای دستیابی به رشد اقتصادی باید مشخص شود خاطرنشان کرد: برای تقویت سرمایه‌گذاری باید منابع اعتباری خصوصی و خصولتی بکارگیری شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، تجاری و بازرگانی استفاده شود اضافه کرد: صنایع آب‌بر باید به استان ساحلی بوشهر هدایت شود تا از ظرفیت خلیج‌فارس در تأمین آب آن استفاده شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تاکید کرد و افزود: واگذاری پروژه‌های آبخیزداری به قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی دنبال شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بیش از اعتبار تخصیص یافته پیشرفت کار دارند، گفت: واگذاری پروژه‌هایی محرومیت‌زدایی که قابل واگذاری به قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و گروه‌های جهادی است، به پیمانکاران خصوصی ممنوع است.

کد خبر 39584
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار