سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
لزوم جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان شهرستان دیر
بوشهر- امام جمعه دیر خواستار جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان شهرستان دیر به ویژه گوجه‌کاران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با نظارت بیشتر مانع پایمال شدن حقوق کارگران شوند.

امام جمعه دیر افزود: بعد از گذشت سال‌ها هنوز یک مراسم ملی مذهبی در شرکت متانول برگزار نشده و جایی برای انجام فرایض معنوی در شرکت متانول نیست، اینها جز حقوق اولیه است که در قانون وجود دارد و نیاز به پیگیری است.

وی تاکید کرد: در خصوص قولی که این شرکت درباره افزایش حقوق کارگران به فرماندار داده شده هم باید پیگیری شود که تحقق پیدا کرده است یا خیر.

حسینی درباره افت قیمت گوجه فرنگی و متضرر شدن کشاورزان، گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت سطح کشت کار اساسی انجام و فرهنگ سازی و آموزش‌های لازم در این زمینه به کشاورزان داده شود.

وی درباره سالروز اجرای کشف حجاب رضاخانی، عنوان کرد: از دیرزمان استعمارگران حجاب را سد راه اهداف خود می‌دیدند و برای حذف و کمرنگ کردن آن از راه‌های مختلف وارد می‌شدند.

لزوم توجه به فرهنگ سازی حجاب

امام جمعه دیر ادامه داد: امروزه نوجوانان و دانش آموزان ما تحت تأثیر فضای مجازی هستند و آنچه در این فضا به آنها القا می‌شود عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: در مسئله عفاف و حجاب در جامعه در کنار کار فرهنگی نیازمند این است که همه دستگاه‌ها به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

حسینی ابراز کرد: فرهنگ سازی حجاب در جامعه نیازمند همفکری و تلاش همه دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: امروز عملکرد مسئولان تأثیر زیادی در حضور مردم در نمازجمعه و جماعت و مسجد و سایر مسائل فرهنگی و معنوی دارد.

امام جمعه دیر با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ما هم در بعد معنوی و هم مادی دستاوردهای زیادی دارد اما دشمن در صدد سیاه نمایی است.

وی بیان کرد: گاهی اوقات ستاد دهه فجر در حد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها است در حالی که بیشتر باید کار تبیینی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی شود و جوانان تحت تأثیر تبلیغات دشمن و ضد انقلاب را نسبت به دستاوردهای انقلاب توجیه کنیم.

کد خبر 39602
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار