پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کمیته امداد بوشهر ۹۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند
ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است تاپایان امسال این عدد به بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برسد.

محمد رضا میری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  از ابتدای امسال در قالب طرح راهبری شغلی بیش از ۲۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال این عدد به بیش از ۳۳۰۰ طرح افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: طرح‌هایی که از طریق راهبری شغلی ایجاد شده اند  بیشتر در زمینه دامپروری، خدمات، صنایع دستی، صنایع کوچک، کشاورزی، تولید فرش و گلیم و... بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مزایای اجرای طرح راهبری شغلی در موفقیت و توسعه اشتغال نیازمندان اشاره کرد و گفت: راهبران شغلی تجهیزات و مواد اولیه هر شغلی را آماده کرده و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند و سپس محصولات تولید شده را از مددجو تحویل و به فروش می‌رسانند که مددجویان از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

میری افزود: مددجویان از طریق راهبر شغلی دیگر دغدغه تامین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین فروش محصولات خود را ندارند.

وی تصریح کرد : در زمینه کاریابی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۵ فرصت شغلی ایجاد شد که با تحقق ۸۸ درصدی برنامه به رتبه دوم کشوری دست یافتیم.

مدیر کل کمیته امداد افزود: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است با برنامه ریزی مناسبی که صورت گرفته تاپایان امسال این عدد به بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برسد.

میری با اشاره به طرح‌های گوناگون که این نهاد در زمینه اشتغال دارد، گفت: طرح‌های هدایت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی از طریق موسسات و پرداخت تسهیلات بانکی با مشارکت بانک‌ها از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیتی که کمیته امداد برای اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت قائل است، از سال‌های اخیر همواره تلاش‌های موثری در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد خبر 39614
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار