چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
دیوان محاسبات بوشهر در خدمات‌دهی به مردم همراه دستگاه‌ها است
بوشهر- مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر گفت: دیوان محاسبات بوشهر در خدمات‌دهی دستگاه‌ها به مردم همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم مرادیان ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تخطی از قوانین باعث می‌شود مدیران و دستگاه‌های اجرایی دچار چالش‌های جدی شوند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر خاطرنشان کرد: به فراخور وظایفی که هر دستگاه اجرایی بر عهده دارد همکاری می‌کنیم تا بتواند وظایفش را بخوبی انجام دهد.

وی اضافه کرد: دیوان محاسبات تلاش می‌کند شرایطی را برای مدیران فراهم کند که بدون دغدغه خدمات رسانی مطلوب را انجام دهند و در حوزه دستگاه نظارتی مشکلی نداشته باشند.

همکاری مؤثر دیوان محاسبات با بنیاد مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با رعایت قوانین و مقررات اعتبارات ابلاغی را در پروژه‌ها هزینه می‌کنیم و با شفاف‌سازی در این زمینه از وقوع هرگونه حاشیه و مشکلی جلوگیری می‌کنیم.

علیرضا مقدم اضافه کرد: تاکنون بابت پروژه‌هایی که مبادله موافقتنامه آنها صورت گرفته هیچ‌گونه اعتباری از محل تملک دارایی تخصیصی داده نشده است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری مؤثر دیوان محاسبات استان با بنیاد مسکن در زمینه چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات تخصیصی در پروژه‌ها و اجرای صحیح قوانین خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در این زمینه باعث می‌شود خدمات رسانی به مردم بهتر و عالمانه صورت گیرد.

کد خبر 39626
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار