جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
ورود ۲ سامانه بارشی به استان بوشهر/ افزایش پوشش ابر از فردا
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از ورود دو سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: از فردا پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت فردا با عبور موجی کم دامنه از تراز میانی جو با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران در روز سه شنبه در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به استان بیان کرد: اولین سامانه بارشی روز سه‌شنبه فعال می‌شود که بیشترین بارش‌ها در شهرستان‌های گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر خواهد بود.

مساعدی با بیان اینکه سامانه بارشی دوم قدرت بیشتری دارد، افزود: سامانه بارشی دوم‬ در پایان هفته فعال می‏‌شود که اطلاعات تکمیلی آن در روزهای آینده اطلاع رسانی می‎‌شود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط وقوع پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، امروز غالباً شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 39634
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار