پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی استان بوشهر انجام شد

بوشهر : به موجب حکمی از سوی احمد محمدزاده استاندار بوشهر و بنا به پیشنهاد صالح رحیمی فرماندار بوشهر عارف علوی تبار به سمت بخشدار مرکزی بوشهر منصوب و معارفه گردید .

به گزارش خارگ آنلاین: و به موجب حکمی از سوی “احمد محمدی زاده”استاندار بوشهر”،و بنا به پیشنهاد “صالح رحیمی” فرماندار بوشهر،“عارف علوی تبار” به سمت بخشدار مرکزی بوشهر منصوب و معارفه گردید.پیش از این،”احمد روشنک” عهده دار این سمت بوده است.
در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر که امروز با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید،علوی تبار به موضوعاتی چون اجرای عدالت در امور،غنیمت شمردن زمان جهت خدمت به خلق،محترم شمردن ارباب رجوع و همکاری و همدلی همه ارگان های ذی ربط در جهت حل مشکلات بخش اشاره نمود.
رحیمی،فرماندار بوشهر نیز ضمن اشاره به حمایت همه ارگان ها از بخشدار جدید در جهت کمک  به حل مسایل روستاها، افزود:امیدواریم با حضور علوی تبار به عنوان بخشدار جدید،شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه بخش مرکزی باشیم.
علوی تبار بخشدار جوان انقلابی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل است که پیش از این به عنوان کارشناس سیاسی امنیتی بخشداری مرکزی بوشهر  مشغول به خدمت بوده است.

کد خبر 39645

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار