جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
تعرفه‌های شهرداری گناوه با رعایت شرایط اقتصادی به تصویب رسید
گناوه- رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: تعرفه‌ها برای سال آینده به گونه‌ای در نظر گرفته شد که درآمد شهرداری حفظ شود و فشار مالی بر مستأجران این واحدها وارد نشود.

هادی عربزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر گناوه با حضور شش عضو این شورا و با دعوت از مسئول درآمد شهرداری گناوه در محل این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: در این جلسه مسئول درآمد شهرداری گناوه پیشنهادات شهرداری در زمینه تعیین تعرفه‌ها و لایحه‌های عوارض ساختمانی و مال الاجاره ها برای سال ۱۴۰۱ را تشریح و به سوالات اعضا شورای اسلامی شهر در این زمینه پاسخ داد.

وی گفت: پس از بررسی و بیان نظرات و رفع ایراد و اشکالات برخی از این پیشنهادهای شهرداری، تعرفه‌های سال ۱۴۰۱ مال الاجاره شهرداری گناوه و عوارض ساختمانی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: تعرفه‌های ساختمانی و مال الاجاره های شهرداری گناوه طی دو سال به دلیل شیوع کرونا و به منظور رعایت حال مردم و مستاجرین تغییر چندانی نیافته بود.

عربزاده با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات موجود گفت: تعرفه‌های شهرداری برای سال آینده نیز افزایش چشمگیر نداشته است و رعایت حال مستاجرین این ساختمان‌ها و مال الاجاره ها در تعیین میزان این تعررفه ها نیز اعمال شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه تعرفه‌ها و مال الاجاره ها برای سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای توسط اعضای شورا در نظر گرفته شد که هم درآمد شهرداری حفظ شود و هم فشاری مالی بر مستأجران این واحدها وارد نشود.

وی با اشاره به سایر مصوبات این جلسه شورا گفت: در این جلسه صدور مجوز برگزاری مناقصه پروژه آسفالت خیابان آتش نشانی شماره ۲، حدفاصل خیابان شهید بحردستانی تا جاده کمربندی، اجرای آسفالت خیابان مسجد باقری تا کمربندی، مجوز برگزاری مناقصه پروژه خیابان شهید بحر دستانی فاز ۱ حدفاصل خیابان فضیلت تا آفرینش و خیابان شهید بحردستانی فاز ۳ حدفاصل خیابان ابوسعید تا خیابان رئیسعلی دلاوری گناوه به تصویب شورا رسید.

وی گفت: در این جلسه نامه‌ها و درخواست‌های مردمی و انجمن‌های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی رسیده به شورا بررسی و با جمع بندی نظرات اعضای شورا پاسخ آنها مصوب شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است.

کد خبر 39649
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار