شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
قبوض آب روستانشینان دشتی اصلاح شود/ لزوم اعمال تعرفه دولتی
بوشهر- فرماندار دشتی با تاکید بر لزوم اصلاح قبوض آب روستاییان گفت: در دو سال اخیر ۱۲ هزار مترمربع آسفالت در معابر روستای زیارت ساحلی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای زیارت ساحلی و کبگان از توابع بخش کاکی اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه مقاوم سازی منازل مسکونی این روستا وضعیت خوبی ندارد که می‌طلبد شورا و دهیار اهتمام ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه اداره آب با قید فوریت نسبت به اصلاح قبوض آب مردم این روستا اقدام کند، افزود: با مشترکین پر مصرف برخورد و افرادی که ساکن روستا هستند باید تعرفه دولتی برای آنها محاسبه شود.

نادری اضافه کرد: هزینه سرویس دانش آموزان روستا نیز با مشارکت آموزش و پرورش، دهیاری و کمیته امداد و بهزیستی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ کیلومتر شبکه در روستای زیارت نیازمند نوسازی و توسعه است، ادامه داد: اگر در مصرف آب مدیریت نکنیم در تابستان با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

فرماندار دشتی از بنیاد مسکن شهرستان خواست پیگیری لازم در زمینه واگذاری زمین‌های روستای کبگان به جوانان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

نادری خاطر نشان کرد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زمینه اشتغال جوانان این روستاها در سایت پرورش میگو فراهم کنند.

کد خبر 39650
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار