جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
شهرک نیایش بوشهر صاحب پارک می‌شود
ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر گفت: احداث پارک در شهرک نیایش با توجه به مطالبات شهروندان در دستور کار شهرداری این بندر قرار گرفت.

حسین حیدری در بازدید از شهرک نیایش بوشهر اظهار کرد: توسعه فضای سبز و روشنایی از جمله برنامه‏‌های مدنظر شهرداری برای محله نیایش است که اعتبار موردنظر در بودجه سال ۱۴۰۱ دیده خواهد شد همچنین در اجرای طرح‌ها باید پیوست‌های فرهنگی و احداث نماز خانه نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری برای شهرک نیایش برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد اما با این حال محدودیت اعتباری مانع از اجرا آن شده است.

شهردار بندر بوشهر اضافه کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پارک در شهرک نیایش به زودی این محله از فضای سبز و تجهیزات ورزشی برخوردار می‌‎شود.

حیدری گفت: تا پیش از این شهرک نیایش بدون یک پارک مناسب و استاندارد بود که با توجه به طرح این مطالبه از سوی شهروندان احداث پارک در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: براساس برنامه زمان‎بندی مقرر شده تا ۴۵ روز آینده پارک محله نیایش مورد بهره ‎برداری قرار گیرد.

شهردار بوشهر ادامه داد: برای شهرک نیایش برنامه‏‌های متعددی تدارک دیده شده که هر کدام از آن‌ها به ترتیب اولویت اجرایی می‌‏ شوند.

حیدری اضافه کرد: احداث‌ ایستگاه آتش نشانی از دیگر برنامه ‎‌های شهرداری بندر بوشهر برای شهرک نیایش است که این مهم به طور جد در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 39669
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار