جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
آغاز عملیات اجرایی خط آب‌شیرین‌کن بوشهر به سایت شهید ماهینی
ایسنا/بوشهر مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر تا سایت شهید ماهینی این شهر آغاز شده است.

عبدالحمید حمزه‌پور صبح دوشنبه در جریان بازدید از طرح‌های آبرسانی اظهار کرد: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور حل مشکلات آبرسانی در استان و حفاظت از منابع محدود آب در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب در استان بوشهر در سال جاری اضافه کرد: عملیات اجرایی خط انتقال آب و مخزن هزار مترمکعبی شهر کلمه و عملیات اجرایی اتصال آب شیرین‌کن هزار متر مکعبی جزیره شیف به شبکه توزیع آب به طول هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر تا سایت شهید ماهینی بوشهر آغاز و به منظور رفع مشکل در برخی از نقاط شهر بوشهر، به طول هزار و ۶۵۰ متر اجرا شده است.

وی از احداث ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال آب هلیله و بندرگاه به طول سه هزار و ۵۰۰ متر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات تهیه و اجرای خطوط مناطق شمالی شهر بوشهر به طول هزار و ۶۵۰ کیلومتر اجرا شده است.

حمزه‌پور با اشاره به عملیات اجرایی باقیمانده خط انتقال آب از سد تنگ ارم به روستای دهرود سفلی به طول هزار و ۳۵۰ متر افزود: تاکنون چهار هزار متر اولویت اول و دوم اجرای خط انتقال آب از چاه‌های تنگ سدر به شهرستان دشتی اجرا شده و مابقی به‌زودی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل خط انتقال آب از ایستگاه پمپاژ تا شبکه توزیع آب روستای چاووشی دشتی به طول یک هزار و ۲۵۰ متر ادامه داد: حدود یک کیلومتر از عملیات اجرایی ترمیم خط انتقال آب از مجتمع آبرسانی نوار ساحلی تنگستان از روستای باشی و بوجیکدان تا مخزن ذخیره آب بندر رستمی اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: در سال جاری ۱۶ کیلومتر خط انتقال در استان بوشهر اجرا شده است.

انتهای پیام

کد خبر 39686
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار