جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
نظارت بر توزیع آرد در شهرستان گناوه افزایش می‌یابد
گناوه- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه از افزایش نظارت بر توزیع آرد در شهرستان گناوه خبر داد.

عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات جدید دولت، نظارت بر فرآیند توزیع آرد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است اظهار داشت: از این پس مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مسئول دبیرخانه کارگروه آرد و نان شهرستان است و بر فرآیند توزیع آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای نظارت خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: از این پس با هماهنگی فرماندار شهرستان، سهمیه آرد نانوایان در هر ماه مشخص و توزیع آرد با نظارت بازرسان این مدیریت انجام خواهد شد.

وی گفت: از زمان واگذاری وظایف دبیرخانه کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه به این مدیریت، بازرسان جدید به صورت روزانه در حال نظارت بر عملکرد نانوایان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات برخورد قانونی انجام خواهد شد.

تخم افشان با اشاره به اینکه عمده تخلفات نانوایان شامل گران فروشی، آزاد فروشی آرد و نان، کم فروشی و کاهش وزن نان، جابجایی آرد بدون هماهنگی، عدم رعایت ساعات کاری مصوب، تعطیلی بدون رعایت برنامه کاری مصوب، عدم نصب ترازو در معرض دید عموم و عدم رعایت نظافت، بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی است گفت: در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی به شهروندان گرامی، آگهی‌های مناسب به تعداد نانوایان با ذکر تخلفات عمده تهیه شده، که در روزهای آتی در هر نانوایی در معرض دید عموم نصب خواهد شد.

کد خبر 39702
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار