شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت
گناوه- فرماندار گناوه گفت: شهادت شهید سردار سلیمانی پیکره همه قدرت‌های استکباری جهان را به لرزه انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری دوشنبه شب در مراسم شعر آئینی ایثار به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در حسینیه سید بهزاد گناوه اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دستاوردها و برکاتی فراوانی برای کشور ما و همه جهان به همراه آورد.

فرماندار گناوه افزود: آزادی به معنای واقعی برای بشریت بر پایه ایمان، تقوا و با معیار و ملاک قرآن مجید و نهج البلاغه و با محوریت روحانیت نخستین دستاورد و ارمغان جمهوری اسلامی برای جهان بوده است.

وی ادامه داد: برپایی حکومت مستضعفین، محرومین و مظلومان در پیکره دنیای ظلم، استبداد، جنایت و ویرانگری دستاورد دیگر این نظام مقدس بوده است و به عالم نشان داد که می‌توان با اتکا به قدرت الهی و با محوریت قرآن و اهل بیت (ع) حکومت مردم سالار دینی ایجاد کرد تا مردم نقش بسزایی در این حکومت و تعیین سرنوشت و ادامه حیات خود بر پایه دین، استقلال، آزادی و احترام به همدیگر داشته باشند.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی به ایران خلاصه نمی‌شود افزود: اگر این نظام مقدس را در ایران خلاصه کنیم نگاه کوتاهی است و امام خمینی (ره) برای نجات همه جهان از ظلم و ستم و استبداد جمهوری اسلامی را احیا کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی زندگی بر اساس دستورات الهی و الگو پذیری از اهل بیت (ع) را به جهان اثبات کرد و نشان داد که می‌شود با ایمان به خدا و قرآن مجید استوانه‌های زندگی را بر پایه ایمان، جهاد، ایثار، فداکاری، بصیرت، دشمن شناسی، مبارزه، شهادت طلبی و ایجاد حیات جاودانه که همان حیات اسلامی است، پایه گذاری کرد.

وی گفت: دشمن در مسیر جمهوری اسلامی متوجه حرکت ارزشمند و بسیار با برنامه این نظام مقدس شد و توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی بر علیه نظام اسلامی طراحی و اجرا کرد.

وی گفت: از جمله توطئه‌های دشمن جنگ تحمیلی بود که در این دوران نیز معجزات و کرامات و دستاوردهایی بسیاری برای جمهوری اسلامی به دست آمد و شهدایی مانند شهید بزرگوار شهید سلیمانی، از روستایی دورافتاده مردی بزرگ برخاست و در رکاب امام خود در راه دفاع از کشور و دین و مردم شجاعانه و شرافتمندانه در کنار مردم انقلابی، ایثارگر و فداکار و و با بصیرت در مقابل دشمن ایستاد.

فرماندار گناوه بیان کرد: شکوفایی شهید سلیمانی و شهدای والامقام نشانگر مسیر مستقیم و چراغ هدایت ما به سمت دین و دینداری و ولایت فقیه است.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

وی ادامه داد: این چراغ‌های مشخص و نورانی با هدایت روحانیت دینی با تشعشع نورانی خود در تمام جان‌ها و دل‌ها رسوخ یافتند تا انسان‌ها بتوانند با اعتقادات درونی خود جان‌های خود را در مقابل آتش سپر کنند و از انقلاب و اسلام پاسداری کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری دستاورد دیگر مکتب امام (ره) و انقلاب است که پس از رحلت امام راحل در رأس امور حضور یافتند و میدان دار صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی شد تا راه، منش، گفتار، کردار امام (ره) را به تمام جهان نشان دهند که راه ما راه حق است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: پس از رحلت امام (ره) نیز توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی تداوم یافت که مهمترین آن توطئه‌ها، فتنه ۸۸ بود که دشمنان خارجی با همدستی دشمنان داخلی سعی در ضربه به نظام و انقلاب را داشتند اما مردم شجاع ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی در حماسه ۹ دی در رکاب رهبری از انقلاب پاسداری کردند و اجازه ندادند که دشمنان به اهداف خود برسند.

وی گفت: دشمن به نقش روشنگری و مسیر بی نقص جمهوری اسلامی پی برد و دست به توطئه جدید تحت عنوان تشکیل گروه تروریستی داعش زد تا در مقابل اسلام ناب دست به غارت، تجاوز، ویرانگری و اسارت مردم در دو کشور مهم و راهبردی مسلمانان در عراق و سوریه بزند.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

فرماندار گناوه یادآور شد: دشمن کشور عراق برای ما بسیار مهم و مرکز دینی و زیارتگاه امامان بزرگ بود را مورد حمله قرار داد اما به اذن الهی و با روشنگری‌ها و میدانداری مقام معظم رهبری و هوشیاری همه مسلمانان و تشکیل جبهه مقاومت دشمن مسیر حرکت خود را تحت تأثیر جبهه مقاومت تغییر داد.

وی اضافه کرد: در اینجا مرد بزرگی که تربیت شده مکتب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و ذخیره دوران دفاع مقدس بود در عرصه دفاع حضور یافت تا به جهان بفهماند که از آنچه امام در ابتدای انقلاب اسلامی ندای دفاع از محرومان و مظلومان و استقلال و آزادی را سر داد امروز سربازی از آن مکتب برخاسته تا از مظلومان و محرومان دفاع کند.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

فرماندار گناوه یادآور شد: شهید سلیمانی عالمانه و صادقانه در میدان جنگ، مبارزه، عشق، ایثار و فداکاری حضور یافت تا به عالم بفهماند که می‌توان با تکیه بر قدرت الهی و پیروی از ولایت فقیه، اسلام را به جهان معرفی و حکومت اسلامی ایجاد کرد در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و مبارزه کرد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی با ایثار، فداکاری و اخلاص و تواضع و صداقت و بصیرت بی چون و چرا خود طلوع کرد و جان خود را در راه اسلام و انقلاب و مظلومان و مستضعفین فدا کرد تا انقلاب و اسلام امروز به عنوان یکی از اصول و ارزش‌های بی چون و چرا معرفی شود.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

وی گفت: امروز دشمن اگر چه در ظاهر سعی در نفی قدرت انقلاب اسلامی دارد اما در درون خود ناخواسته به قدرت بالای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی‌ها اقرار دارد و معترف است.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی امروز شاهد و ناظر اعمال و رفتار همه ماست بیان کرد: جوانان باید با تحلیل و بررسی میدانی مکتب و راه شهید سلیمانی، ویژگی‌های مکتب ایشان را الگو و اسوه خود در زندگی قرار دهند.

صفری بیان کرد: شهید سلیمانی در دوران حیات خود لرزه بر اندام دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه ای انداخت اما شهادت این شهید والامقام پیکره همه قدرت‌های استکباری جهان را به لرزه انداخت.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

فرماندار گناوه تصریح کرد: شهید سلیمانی زنده است و راه ایشان با تبعیت پذیری همه از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و امیدواری به آینده انقلاب اسلامی ادامه دارد و همگی ما امروز با افتخار و سربلند در محضر خداوند ایستاده‌ایم تا فرزندان خود را در رکاب مقام معظم رهبری تقدیم کنیم و راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

شب شعر آئینی ایثار، به یاد سردار دل‌ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه سید بهزاد گناوه به همت بسیج مداحان سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه و با همکاری کانون مرکزی خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد و شاعران آئینی در این مراسم معنوی اشعار خود را قرائت کردند.

شهادت سردار سلیمانی پیکره قدرت‌های استکباری را به لرزه انداخت

کد خبر 39708
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار