جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کالاهای مصرفی در بوشهر گران‌تر از سایر استان‌ها است
ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه قیمت کالاهای مصرفی روزمره مردم استان نسبت به دیگر استان‌ها گران‌تر است گفت: در این راستا برای کنترل و نظارت بر قیمت کالاها کارگروه تخصصی تشکیل شده است و نیاز به تقویت دارد.

احمد محمدی‌زاده در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به تأمین نهاده‌های دامی در استان اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم در تأمین و ذخیره نهاده‌های دامی در استان بوشهر ایجاد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه مراکز تولید مواد مصرفی مردم استان با کارخانه‌های تولیدی دور است تصریح کرد: باید دست واسطه‌گری و دلالان در تأمین مواد و کالا مصرفی مردم کوتاه و زیرساخت‌ها و اقدامات اساسی انجام شود.

استاندار بوشهر حمایت از بخش خصوصی برای تأمین مواد مصرفی روزمره مردم را یک ضرورت دانست و افزود: استان بوشهر در تولید گوشت مرغ خودکفا است ولی در تولید تخم مرغ با مشکلاتی مواجه است و قیمت این ماده مصرفی در استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها افزایش دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه اقدامات اساسی برای کاهش قیمت تخم مرغ در استان بوشهر انجام شده گفت: اکنون استان بوشهر به سبب وضعیت آب و هوایی مناسب فصل گردشگری محسوب می‌شود و نقاط ساحلی این استان مقصد گردشگران از نقاط مختلف ایران است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از هم اکنون تا پایان فروردین سال آینده بیش از ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر کند و تجمع بیشتر گردشگران و مسافران در سواحل استان است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مواد مصرفی روزمره در ایام فصل گردشگری افزایش می‌یابد افزود: برای کنترل و نظارت بر قیمت کالاها کارگروه تخصصی تشکیل شده است و نیاز به تقویت دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی‌زاده باتأکید بر برخورد قاطع با متخلفان و گران‌فروشان کالاهای مصرفی مردم گفت: قیمت مواد مصرفی روزمره مردم در استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها گران‌تر است و باید اقدامات اساسی و زیرساخت‌های لازم در تقویت بنکداران و حمایت از بخش خصوصی ایجاد شود.

انتهای پیام

کد خبر 39719
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار