شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: پیش‌بینی می شود که از اکنون تا پایان فروردین آینده، حدود ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده دوشنبه‌شب در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یک استان گردشگرپذیر است و دارای آب و هوایی مناسب برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور باشد.

وی مناطق ساحلی را مهمترین نقاط گردشگری در استان دانست و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که از اکنون تا پایان فروردین آینده، حدود ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای تأمین نیازهای مسافران به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: شاهد افزایش مواد مصرفی روزمره در ایام فصل گردشگری استان هستیم و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی مقابله با گران‌فروشی را ضروری دانست و افزود: در استان بوشهر شاهد قیمت بالاتری برای مواد مصرفی روزمره مردم هستیم که باید نسبت به کاهش این قیمت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

محمدی‌زاده خواستار تقویت زیرساخت‌های لازم در تأمین و ذخیره نهاده‌های دامی در استان شد و بیان کرد: یکی از اقدامات مؤثر در این زمینه کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان در تأمین مواد و کالا مصرفی مردم است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کمبودهایی در زمینه تأمین تخم‌مرغ روبرو است افزود: قیمت تخم مرغ در استان بالا است و باید اقدامات لازم برای تأمین نیازهای استان انجام شود.

کد خبر 39720
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار