جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
روحانیت و سپاه از مؤلفه‌های اقتدار در ایران اسلامی هستند
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: روحانیت و سپاه از مؤلفه‌های اقتدار در ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان بوشهر اتحاد روحانیت سپاه در همه رده‌ها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران استان بوشهر با اتحاد و همدلی به‌عنوان نماد ولایت‌مداری در عرصه فکری، رفتاری و جهادی معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ۲ عنصر در نظام جمهوری اسلامی ایران و محاسبات بین‌المللی به‌عنوان مؤلفه قدرت، مهم و حیاتی محسوب می‌شوند افزود: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران به سبب ویژگی‌ها در زمینه خدامحوری، ولایت‌مداری، دانش و روحیه جهادی به‌عنوان نهاد مهم و مؤلفه اقتدار در ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر اتحاد و همبستگی را سبب اقتدار دانست و تأکید کرد: این اتحاد ضمن اینکه سبب استحکام همه جانبه می‌شود زمینه خنثی شدن اهداف و توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه جهان استکبار در تضعیف ۲ نهاد روحانیت و سپاه پاسداران برنامه‌ریزی می‌کند افزود: ایجاد اختلاف بین این دو نهاد و تضعیف آنان از اهداف مهم جهان استکبار است.

کد خبر 39721
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار