جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
شهرستان تنگستان برای استقبال از مسافران و گردشگران آماده شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: شهرستان تنگستان برای استقبال از مسافران و گردشگران آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه‌شب در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تنگستان اظهار داشت: زیرساخت‌های دائمی داریم که معمولاً در طول سال مورد استفاده مسافرین قرار می‌گیرند و در ایام سفرهای نوروزی به مراتب بیشتر مورد استفاده هستند.

وی تاکید کرد: باید این زیرساخت‌های دائمی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و اگر هم نیاز به بازسازی، مرمت و یا تکمیل دارند تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در نوروز امسال مسافرین به سمت استان بیشتر خواهند آمد بیان کرد: نظر به اینکه تنگستان ضلع اصلی مسافرین نوروزی است نیاز است فراتر از گذشته به جهت رفاه حال مسافرین نوروزی اقداماتی صورت گیرد و زیرساخت‌های موقت بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: در بحث سفر مسافرین نوروزی در شهرستان باید توجه به امنیت اجتماعی، غذایی، فرهنگی و سایر موضوعات مرتبط با آن بیشتر صورت گیرد.

لطفی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی یک هفته به صورت دقیق و میدانی نیازها، خواسته‌ها، برنامه‌ها و اقداماتی که می‌خواهند در حوزه سفر نوروزی در شهرستان انجام شود به فرمانداری اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال و آسایش مسافرینی که به شهرستان سفرمی کنند یک تیم میدانی توسط معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تسهیلات سفرهای نوروزی در تنگستان تشکیل شود.

فرماندار تنگستان افزود: شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه طبیعت و گردشگری از جمله آثار تاریخی است و باید بسته‌های اطلاع رسانی از از این جاذبه‌ها تهیه و در اختیار مسافران و میهمانان عزیز قرار گیرد.

کد خبر 39722
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار