پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
دشمنان به دنبال استحاله انقلاب از درون هستند
ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال استحاله انقلاب از درون هستند چرا که فهمیده‌اند از بیرون نمی‌توانند این انقلاب را شکست دهند.

حجت الاسلام دکتر عبدالله حاجی صادقی در گردهمایی مسئولان و مربیان شبکه تربیتی صالحین استان بوشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال استحاله انقلاب از درون هستند چرا که فهمیده‌اند از بیرون نمی‌توانند این انقلاب را شکست دهند بر همین اساس پیوسته در حال برنامه‌ریزی بر علیه انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام دکتر عبدالله حاجی صادقی خطر ارتجاع، ارتداد و بازگشت را خطری جدی برای انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون در زمان‌های مختلف و شیوه‌های گوناگون تلاش کرده است تا ما را از این خطر جدی آگاه کند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز تلاش دارند با القائات گوناگون و رواج شبهات باعث ایجاد انحراف و تغییر ذائقه فرهنگی در سطح جامعه شوند.

جهاد تبیین، جبهه‌ای در برابر تحریفات جبهه استکبار است

این مقام مسئول بر لزوم فعال نمودن جبهه‌ای برای مقابله با تحریفات دشمن تأکید کرد و گفت: امروز شبکه صالحین لازم است جهاد تبیین را به عنوان جبهه‌ای در برابر تحریفات جبهه استکبار، فعال کند.
حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی افزود: امروز جهاد تبیین، مصداقی‌ترین جهادی است که به آن احتیاج داریم چرا که این جهاد به معنای ایجاد کردن سد در مقابل جریان تحریف است که بر همین اساس، تربیت جهادی و معنویت انقلابی دو عنصری است که لازم است در شبکه تربیتی صالحین به صورت جدی پیگیری شود.

وی در پایان بر لزوم پیوند بین روحانیت و سپاه نیز تأکید کرد و گفت: پیوند بین دو نهاد روحانیت که تبیین، دفاع و اقامه دین را از ائمه اطهار علیهم السلام به ارث برده‌اند- با سپاه و بسیج موجب تقویت و حفظ انقلاب اسلامی می‌شود که لازم است روزبروز این پیوند تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این گردهمایی گفت: در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دو عنصر فوق العاده از نظر مؤلفه قدرت، مهم و بلکه حیاتی تلقی شده‌اند که یکی روحانیت و دیگری سپاه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان بوشهر، در این گردهمایی از جمعی از فرماندهان، مسئولین و مربیان شبکه تربیتی صالحین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

کد خبر 39748
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار