چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
بوشهر امسال میزبان گردشگران زیادی خواهد بود
ایسنا/بوشهر معاون گردشگری و فرهنگی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث، صنایع دستی و گردشگری گفت: با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب کرونا در استان، پیش‌بینی می‌شود که شاهد حضور گردشگران زیادی خواهیم بود.

سکینه سالاری صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه شرایط کرونا باعث دو برابر شدن وظایف شده است، اظهار  کرد: در هیئت وزیران ۱۰ کمیته جهت ستاد اجرایی خدمات سفر برای همه استان‌ها مصوب شده است که در استان بوشهر یک کمیته دریایی اضافه بر دیگر کمیته‌ها وجود دارد.

وی اضافه کرد:  با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب کرونا در استان، پیش‌بینی می‌شود که شاهد حضور گردشگران زیادی خواهیم بود.

معاون گردشگری و فرهنگی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: کمیته خدمات نجات به دبیری سازمان هلال احمر، کمیته خدمات انتظامی  امنیتی و ترافیک شهری به مدیریت فرماندهی نیروی انتظامی، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهداری‌ها به مدیریت مدیرکل امور شهری و استانداری، کمیته برنامه ریزی و آمار به مدیریت نماینده استانداری، کمیته خدمات اسکان و رفاه که بر اساس نظر ستاد ملی کرونا می‌تواند مثل سابق به اداره آموزش و پرورش استان محول شود، کمیته نظارت و تنظیم بازار مدیریت مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به مدیریت مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استان، کمیته خدمات بهداشت، سلامت و محیط زیست به مدیریت مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی، کمیته اطلاع رسانی تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی به مدیریت سازمان صدا و سیمای استان، کمیته گردشگری دریایی و باتوجه به نظر استانداری، شامل می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری نیز در این جلسه بیان کرد: دین مبین اسلام که کامل‌ترین آیین زندگی است به ویژگی‌های فردی، نشاط اجتماعی و فطرت انسان توجه کامل و بهینه‌ای دارد.

محمدهادی رستمیان، ادامه داد: در تاریخ جهانگردان، تحقیق، پژوهش، تعامل و آشنایی با علوم و فنون از دستاوردهای سفر جهانگردان به شمار می‌آمده است.

وی اضافه کرد: به غیر از منافع معنوی یکی از سودآورترین امورات و صنایع، صنعت گردشگری است که باید ساز و کار مناسب و تدابیر و تمهیدات لازم، اندیشیده شود.

انتهای پیام

کد خبر 39764
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار