جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
جوان‌گرایی شرط موفقیت در دستیابی به اهداف تمدنی نظام اسلامی است
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: جوانگرایی از شروط موفقیت در دستیابی به اهداف تمدنی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی جم اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی رسال‌هی مهمی را در گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی زمینه‌سازی گفتمانی برای حرکت مردم به سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر یکی از شروط موفقیت در دستیابی به اهداف تمدنی نظام اسلامی را جوان‌گرایی دانست و ادامه داد: سازمان تبلیغات نگاه ویژه‌ای به این مهم دارد.

وی برخورداری از علم و تخصص، تجربه مدیریتی کافی و کار جهادی در عرصه تبلیغ را شروط مهم استفاده از طلاب در مناصب مدیریتی برشمرد و با اشاره به توانمندی‌های حجت‌الاسلام رضوی، ایشان را نمونه بارز این ویژگی ارزشمند دانست.

حجت‌الاسلام طاهری ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام نوروزی در شهرستان جم افزود: انتصاب حجت‌الاسلام رضوی در راستای جوان‌سازی ساختار سازمان تبلیغات اسلامی در کنار گسترش روحیه کار جهادی در کنار علمیت در سطح شهرستان‌هاست.

در این مراسم با حکم مدیرکل تبلیغات بوشهر حجت‌الاسلام سید حسین رضوی به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم منصوب شد.

کد خبر 39773
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار