شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مسئولان استان بوشهر در فضای مجازی ساکت نباشند/ لزوم پیگیری مسائل
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر نباید در فضای مجازی فقط نظاره‌گر باشند و لازم است که به مسائل و مشکلات مطرح‌شده پاسخ داده و پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر سه‌شنبه در نشست شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: برخی از مدیران روابط عمومی از کمبود امکانات و نیروی انسانی گلایه دارند که در این شرایط پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: دنیا در حال پیشرفت است، فناوری‌های نوین روز به روز در حال گسترش است و مهمترین ابزار در دست روابط عمومی، یک گوشی تلفن همراه است که قادر است در زمینه‌های مختلف، نیازهای یک روابط عمومی را تأمین کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: روابط عمومی‌ها تنظیم کننده روابط بین مردم و دولت و حکومت هستند و در این مسیر باید به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته که گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی وجود نداشت، روابط عمومی‌ها و مدیران برای شناخت مسائل و مشکلات مردم نیاز به فعالیت گسترده‌ای داشتند ولی اکنون مردم به راحتی می‌توانند مسائل خود را عنوان کنند. البته مسئولان هم باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

ایرانی تاکید کرد: در گروه‌های فضای مجازی می‌بینیم که مدیران و مسئولان ادارات حضور دارند و مدیر روابط عمومی آنها نیز حضور دارد و مردم به بیان مسائل و مشکلات خود می‌پردازند ولی کسی پاسخگوی آنها نیست.

وی ادامه داد: فضای مجازی فاصله بین مردم و مسئولان را کم کرده است ولی برخی مدیران و مسئولان فقط نظاره گر هستند و نه پاسخی به مردم می‌دهند و نه موضوعات را دنبال می‌کنند.

لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مسئولان نباید در فضای مجازی فقط نظاره‌گر باشند و گاهاً سکوت کنند بلکه باید به مسائل و مشکلات مطرح‌شده پاسخ داده و پیگیری کنند.

وی فضای مجازی را یک فرصت دانست و افزود: باید از این فرصت که شناخت مسائل را برای ما تسهیل کرده است به خوبی استفاده کنیم و پاسخگوی مسائل مطرح‌شده باشیم.

ایرانی تاکید کرد: برخی از مدیران روابط عمومی می‌گویند ابزار به ما بدهید تا کار کنیم، کسی که اینگونه سخن می‌گوید هیچ شناختی از روابط عمومی ندارد. تعریف خوبی از روابط عمومی ارائه نداده‌ایم.

وی ادامه داد: در خیابان هم که در حال عبور هستیم که شرایط برای کار شما فراهم است باید کار خود را انجام دهید. مردم مخاطب و جامعه هدف ما هستند. برای ارتباط با مردم به ابزار خاصی نیاز نیست و به نیرو و تجهیزات نیازی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مردم مطالبات خود را در فضای مجازی بیان می‌کنند و مسئولان باید بشنوند. نباید در مقابل فریاد مردم، خواهش مردم و درخواست مردم سکوت کنیم.

وی گفت: مردم به دولت امید بسته‌اند. مردمی نجیب و آرام و متدین و شریف هستند ولی ما هم مسئول هستیم و باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

کد خبر 39776
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار