جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
مشکل پرداخت عوارض نفت فلات قاره به شهر امام حسن رفع شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل پرداخت عوارض نفت فلات قاره به شهر امام حسن رفع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالکریم جمیری با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد بحث پرداخت عوارض شرکت نفت فلات قاره به شهر امام حسن بود که چند ماهی به تأخیر افتاده و مشکلاتی را برای شهرداری این شهر ایجاد کرده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و شهرداری امام حسن در خصوص مبلغ عوارض اختلافاتی داشتند و ما گفتیم اگر اختلاف نظری در این خصوص وجود دارد به صورت کارشناسی بررسی شود ولی شهرداری امام حسن معطل نشود، پیشنهاد کردیم حداقل ۲ میلیارد تومان از این معوقات به صورت علی الحساب و مابقی آن بعد از بررسی‌های لازم پرداخت شود و مورد موافقت مهندس مهدی زاده قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع دیگر بحث اشتغال نیروهای بومی در شهرهای امام حسن و جزیره خارگ بود، نباید شرایط به گونه‌ای باشد که نیروهای بومی احساس کنند غیربومی‌ها به کارگیری می‌شوند ولی از ظرفیت نیروهای بومی متناظر استفاده نمی‌شود، به مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره تاکید کردیم که در این خصوص توجه جدی کنند و اشتغال نیروهای بومی این شهرها در اولویت قرار بگیرد.

پیگیری وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی فلات قاره در قبال مناطق پیرامونی و پرداخت عوارض جزیره خارگ نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گفت.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان کرد: جلسه ثمرات خوبی داشت، مهندس مهدی زاده قول دادند با نظر مثبت موارد را پیگیری کنند و هر آنچه از نظر موازین وظیفه فلات قاره است را به موقع پرداخت کنند.

کد خبر 39783
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار