جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مدیر آموزش و پرورش کنگان معرفی شد
بوشهر- در آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، احمد بحرینی پور به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کنگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان کنگان صبح چهارشنبه در این آئین نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: وظیفه همه نهادها و آحاد مردم جامعه همراهی و حمایت از آموزش و پرورش است و فعالیت‌های صورت پذیرفته در زمینه تعلیم و تربیت قابل تقدیر است.

احمد غریبی خاطرنشان کرد: همینطور که تعلیم و تربیت بزرگترین نقش در جامعه دارد باید به حوزه معیشت فرهنگیان به عنوان بزرگترین دغدغه امروز این قشر توجه بیشتر شود.

فرماندار کنگان استفاده از ظرفیت شرکت‌های مستقر در منطقه برای پیشبرد اهداف حوزه آموزش و پرورش شهرستان تاکید کردند.

پرورش دانش‌آموزان در تراز انقلاب

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: یکی از راهکارهای عملیاتی و ارزشمند ایجاد تحول در آموزش و پرورش شهرستان استفاده از ظرفیت فرهنگیان توانمند و با تجربه است.

موحدی ادامه داد: در سند تحول بنیادین که قانون اساسی دستگاه تعلیم و تربیت و نقشه راه آموزش و پرورش است، محصول نهایی نظام تربیتی را پرورش دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تعریف شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: ما باید انسانی را تربیت کرده و به جامعه تحویل دهیم که به مراتبی از حیات طیبه رسیده باشد.

در این آئین از خدمات امین محمد داد در اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان تقدیر و احمد بحرینی پور مدیر جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 39796
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار