جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بهبود تردد دریایی به جزیره خارگ در حال تکمیل پروسه اداری است
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: درخصوص تردد دریایی به جزیره خارگ مکاتباتی صورت گرفت که در حال تکمیل پروسه اداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اینکه تردد دریایی یکی از مسائل و مشکلات مهم این جزیره است اظهار داشت: در خصوص تردد دریایی به جزیره خارگ مکاتباتی صورت گرفت که در حال تکمیل پروسه اداری است و هر جا نیاز باشد مجدداً ورود خواهیم کرد تا به سرعت بخشیدن در روند اجرایی شدن آن کمک کند.

وی افزود: مشکل تردد خارگ را باید به صورت ایجاد زیر ساختی ماندگار حل کنیم.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص آزمون پتروشیمی با این شیوه برگزاری با وجودی که تخصص‌های لازم در خارگ و استان بوشهر وجود دارد مخالفیم و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

جمیری گفت: در حوزه آبفا پیگیری‌هایی در حال انجام هست که امیدواریم بتونیم در این دوره اقدامات خوبی رو در حل این مشکل صورت دهیم.

بخشدار ویژه خارگ در این نشست افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که از جانب شما صورت گرفت در خصوص حل معضل تردد دریایی در خارگ سعی کردیم متمرکز روی این موضوع اقدام کنیم و به حق همه بخش‌ها از، شورای شهر تا شرکت ملی نفت و شرکت پایانه‌های نفتی ایران پای کار آمدن که شایسته تقدیر است.

محمدرضا دشتی زاده اظهار داشت: در دو روز گذشته پیگیری‌هایی صورت گرفت و مواردی که نیاز به تشریح یا آمار و ارقام تردد داشت که با هم افزایی صورت گرفته اقدام لازم صورت گرفت.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خوشبختانه این امکان برای ورود کشتی جدید در خط فراهم شد تا قبل از اتمام پروسه چارتر بتونیم خط رو فعال کنیم.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: در حوزه آبفا نیاز به یک حرکت جهادی داریم تا در ابتدا وضعیت زیرساختی موجود اصلاح و آبرسانی به صورت مداوم برای مردم محقق شود، با اصلاح شبکه توزیع آب و در نهایت حضور آبفا به هر مدلی و مدیریت آن می‌توان گفت حرکت جدیدی اتفاق خواهد افتاد.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: مردم خارگ نیاز به عمل دارند و انتظار دارند همه مسئولین در این دولت برای رفع مشکلات پای کار باشند.

دشتی زاده گفت: در خصوص آزمون پتروشیمی با توجه به اینکه صرفاً قرار بر برگزاری آزمون در تهران بود که با پیگیری صورت گرفته، دانشگاه‌های بوشهر و شیراز نیز به آن اضافه‌شدند، اما بالغ بر ۲۵ نفر واجد الشرایط در خارگ وجود دارد که نسبت به جذب این تعداد باید فرایند متفاوتی دیده می‌شد و چنین ریتمی را قبول نداریم.

کد خبر 39798
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار