پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
همه دستگاه‌ها در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تنگستان مشارکت کنند
بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان خواستار برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان شد و گفت: همه دستگاه‌ها در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تنگستان مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه دلوار با اشاره اینکه اگر به جایگاه ایران اسلامی در حوزه علمی، طب و اقتدار بالاست اظهار داشت: همه معتقد هستند پیشرفت ایران در بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیون تلاش و همت آموزگاران، معلمین است.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان زحمات معلمین و آموزگاران در جامعه باشند افزود: رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار با مطالعه دقیق از وضعیت موجود، امکانات، زیر ساخت‌ها سخت افزاری و نرم افزاری در منطقه دلوار وجود دارد و حتی فراتر حوزه کاری آن وجود دارد دنبال و تقویت کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ایجاد فضای صمیمی به دنبال جذب استعدادهای منطقه با شد ادامه داد: باید با وحدت، همدلی و همبستگی اختلاف نظر در فضای آموزش و پرورش به صفر رسانده شود.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: سند تحول بنیادین سند بسیار جامعی است باید همه همت کنند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد به این سند پرداخت شود.

لطفی بیان کرد: اساس کار ما در شهرستان تنگستان پرداختن به نیازهای اصلی مردم شهرستان و کارهایی که در حوزه آموزش و پرورش می‌توانیم انجام دهیم خواهد بود.

فرماندار تنگستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراهای اسلامی باید از هر روزنه‌ای که می‌توانند برای کمک به برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه در شهرستان همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

وی یاد آور شد: باید در ذیل شورای آموزش و پرورش یک شورای اجتماعی تشکیل که بتواند در ابعاد متفاوت همه بتوانند در آن کمک‌های لازم ارائه دهند.

در پایان از خدمات عبدالرضا زمانی رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه دلوار با اهدا لوح تقدیر و تشکر و رضا روز بهانی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

کد خبر 39808
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار