جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
جشنواره ایده پردازی ورزشی دانشجومعلمان در بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: میزبانی شایسته جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان هدف ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اکبر مولایی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره ملی به میزبانی بوشهر اظهار داشت: امروزه ضرورت ورزش و انجام فعالیت‌های ورزشی بر همگان کاملاً روشن است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: باید همه عوامل و دست اندرکاران این جشنواره فاخر ورزشی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به خوبی تلاش کرده تا این جشنواره را به نحو احسن برگزار کنیم.

مولایی تصریح کرد: خوشبختانه درگذشته همه رویدادهای ملی که در دانشگاه ما برگزار شده مورد تحسین همکاران و مسئولان در سطح کشور بوده است و همگی از کیفیت و کمیت برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های برگزار شده در بوشهر رضایت کامل داشتند.

وی در ادامه اضافه کرد: تاکنون نشست‌های متعددی در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد ملی برگزار شده و مسئولان مرتبط در کمیته‌های مختلف این جشنواره با تلاش بسیار در حوزه‌های مختلف به خوبی پای کار هستند.

مولایی تاکید کرد: از همه مسئولان و عوامل کمیته‌های جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می‌خواهیم تا آخرین تمهیدات، تدابیر و نیازمندی‌ها رو به شکل ویژه اندیشیده تا بتوانیم به بهترین نحو این جشنواره را برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان این نشست گفت: ۵۵ اثر از ۱۱۱ شرکت کننده تاکنون به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وحید توحیدی دبیر کمیته فناوری جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گزارش مبسوطی از روند فنی این جشنواره، چگونگی وصول آثار به دبیرخانه جشنواره و نحوه انتخاب و داوری آثار ارائه کرد.

همچنین مسئولان مختلف هیئت اجرایی این جشنواره در این نشست به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف جشنواره پرداختند.

کد خبر 39811
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار