پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
اعتراض کشاورزان تنگستان به وضعیت آب رسیدگی شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: کشاورزان تنگستان از وضعیت آب رضایت ندارند و باید به این وضعیت رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی تنگستان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم خواسته و نیازهای مردم در این دوره به خوبی اجابت کنیم

وی بیان کرد: مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر یک هسته فکری و هم اندیشی از کشاورزان تمام شهرستان‌های استان تشکیل دهد که بتوانند مشکلات فرا روی حوزه جهاد کشاورزی است حل کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه تنگستان در حوزه کاری کشاورزان آنچه مرتبط با شهرستان است پیگیری لازم صورت خواهد گرفت ادامه داد: بعضی کارها که در حوزه کشاورزی نیاز است در استان پیگیری شود مدیریت جهاد کشاورزی استان همکاری لازم با کشاورزان به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه آب بهای نخیلات شهر اهرم از ۱۲ هزار تومان به چهار هزار تومان کاهش یافته است خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراض کشاورزان مبنی به اندازه آنچه نرخ آب‌بها اعلام شده آب در اختیار کشاورزان گذاشته نشده است.

لطفی ادامه داد: با توجه به مقایسه منطقه‌ای گواه بر گفته کشاورزان انتظار این است که به تناسب آنچه آب در اختیار کشاورزان قرار داده شده و آب بها دریافت شود.

لطفی یاد آور شد: از مدیر جدید جهاد کشاورزی با مطالعه دقیق و برنامه ریزی مناسب و با استفاده از تمام ظرفیت ممکن زمینه ایجاد کرده و مشکلات حوزه کشاورزی رفع شود.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های آقای حمزه عباسی مدیر سابق جهاد تقدیر و اسلام رضایی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی تنگستان معرفی شد.

کد خبر 39825
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار