پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
ساماندهی فاضلاب محلات جنوبی بوشهر نیازمند اعتبارات ملی است
بوشهر- رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ایجاد شبکه فاضلاب محلات جنوبی و انتقال سایت دفن پسماند شهر بوشهر نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده خاتون هلال بحر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران خواستار اختصاص اعتبار ملی برای ایجاد شبکه فاضلاب شهری محلات جنوبی و انتقال سایت پسماند شهر بوشهر به خارج از شهر شد .

وی اظهار داشت: سایت دفن زباله فعلی شهر بوشهر در جاده نیروگاه دچار آلودگی زیست محیطی و بهداشتی است که هم سلامت شهروندان محلات جنوبی به خطر می‌اندازد و هم چهره نازیبایی به جاده دسترسی به نیروگاه اتمی که محل تردد شخصیت‌های ملی و بین المللی است داده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: از ابتدای شورای ششم‌این موضوع در دستور کار کمیسیون بهداشت شورا قرار گرفت و نشست‌ها و پیگیری‌های در این زمینه انجام شد با توجه به اینکه در کارگروه استانی پسماند در سال‌های قبل مکان یابی های صورت گرفته اما عملیاتی نشده است و این مشکل جدی باقی مانده است.

هلال بحر خاطر نشان کرد: ایجاد یک سایت دفن زباله در خارج از شهر که بتواند شهرهای دیگر را هم پوشش دهد نیازمند اعتبارات استانی و ملی است که در کنار آن بتوان از ظرفیت بخش خصوصی در احداث کارخانه بازیافت پسماند بهره برد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: شبکه فاضلاب شهر بوشهر به ویژه محلات جنوبی یکی دیگر از دغدغه‌های جدی شورا و شهروندان است که نیازمند اعتبارات ملی است.

وی گفت: از استاندار بوشهذ و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم با توجه به اینکه در فصل بررسی بودجه سال آینده در مجلس هستیم پیگیر جذب اعتبارات خاص جهت این دو پروژه که با سلامت و محیط زیست شهری مرکز استان مرتبط است باشند.

کد خبر 39828
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار