جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
جایگاه شاهین بوشهر پایین جدول نیست/ انرژی خودمان را برای جام حذفی می‌گذاریم
ایسنا/لرستان سرمربی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه جایگاه شاهین شهرداری بوشهر پایین جدول نیست اظهار امیدواری کرد روند صعودی تیمش ادامه داشته باشد.

عبدالله ویسی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم لیگ یک، گفت: ما از قبل می‌دانستیم امروز یک بازی بسیار دشواری داریم  آن هم با تیمی جوان و جنگنده.

وی ادامه داد: ما در بازی با ماشین‌سازی اسیر تفکرات غلطمان شده بودیم که شاید چون در انتهای جدول قرار دارد می‌توانیم براحتی آن را شکست دهیم و تجربه خوبی از آن کسب کردیم و امروز توانستیم با یک بازی مسلط و خوب برنده شویم و روند صعودی خودمان را داشته باشیم.

ویسی با تاکید بر اینکه امیدوارم روند صعودی خیبر ادامه داشته باشد، اظهار کرد: فوتبال است و هزاران اتفاق. ولی باید بگویم جایگاه شاهین اینجای جدول نیست امروز هم خیبر را اذیت کردند. امیدوارم به جایگاه واقعی خود برسد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در ادامه با اشاره به بازی ۲۷ دی‌ماه تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی گفت: جام حذفی با لیگ فرق دارد لیگی که فرسایشی بوده و تیم‌های زیادی در آن شرکت می‌کنند.

ویسی افزود: جام حذفی تک بازی بوده ولی تمام انرژی خودمان را می‌گذاریم تا مانند گذشته که مقابل تیم‌های خوزستانی باخت نداشتم این بار نیز موفق شویم.

وی ادامه داد: فوتبال است و نمی شود از پیش حساب کرد ولی صنعت نفت هم قابل احترام بوده و تیم بسیار شایسته‌ای است.

انتهای پیام

کد خبر 39830
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار