جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر به پرورش توجه جدی داشته باشند
بوشهر- رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس و مراکز غیردولتی باید بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی را توام با هم مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ملاکی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مؤسسان و مدیران مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان گناوه اظهار داشت: بسیاری از حقوق و مزایای قانونی برای مدارس غیر دولتی در کتاب آئین نامه قوانین این مدارس بیان شده است لذا مطالعه این کتاب توسط همه موسسین و مدیران مدارس غیر دولتی ضروری است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در نظر داریم با رعایت چارچوب و قوانین مدارس غیر دولتی، در ارتقا کیفیت علمی و آموزشی مدارس و مراکز و آموزشگاه‌های غیر دولتی سطح استان گام‌های بلندی برداریم.

وی ادامه داد: همه کسانی که به عنوان یک مؤسس و مدیر مرکز آموزشی وارد این عرصه شده‌اند با علاقه و عشق درونی به تعلیم و تربیت برای کمک به فرزندان میهن خود قدم در این راه نهاده‌اند و ما هم در این راه در کنار شما هستیم.

مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر به پرورش توجه جدی داشته باشند

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر قانون باعث اعتلای مدارس و مراکز غیردولتی است گفت: همگی باید مقید به اجرای آئین نامه‌ها و قوانین باشیم و بررسی مشکلات نیز در چارچوب قانون پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر مدارس و مراکز غیردولتی بخواهند از حمایت برخوردار باشند باید بهبود کیفیت آموزش و پرورشی را رعایت کنند و بحث پرورشی و آموزشی باید توأم با هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مدارس غیر دولتی بال آموزش و پرورش است گفت: همه مدیران و موسسین نسبت به برطرف کردن معایب مدارس خود اقدام کنند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: نسبت به رعایت موازین و آئین نامه‌های قوانین مدارس غیر دولتی توجه ویژه داشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: در نشست‌ها و همفکری‌ها و کمک به مدارس غیر دولتی تلاش خواهیم کرد و نگاه ما نگاه تعاملی در چارچوب قانون است.

مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر به پرورش توجه جدی داشته باشند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: حدود چهار هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز که ۲۱ درصد دانش آموزان شهرستان را شامل می‌شود در مدارس غیر دولتی شهرستان گناوه تحصیل می‌کنند.

اسکندر احمدی افزود: ۴۱ مدرسه غیر دولتی، ۱۴ زبان سرا ،۱۶ مرکز علمی آزاد و حدود ۵۸ پیش دبستانی در شهرستان گناوه وجود دارد.

وی با اشاره به مشارکت، همراهی و همکاری خوب مردم و خیرین شهرستان گناوه در کمک به مدارس دولتی و غیر دولتی و ساخت و ساز مدرسه در شهرستان گفت: در حال حاضر ۴ پروژه ساخت مدرسه خیر ساز فعال در شهرستان است و به زودی احداث دو مدرسه دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدارس غیر دولتی باید در بهبود کیفیت و ایجاد رقابت سالم و استفاده از ظرفیت موجود بهره لازم را ببرد و آموزش و پرورش نیز باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات و حمایت داشته باشد و اداره کل نیز توجه بیشتری به شهرستان گناوه داشته باشد.

کد خبر 39834
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار