پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
اجرای برنامه‌های تبلیغی بر اساس تنوع زیست‌بوم فرهنگی استان بوشهر
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای برنامه‌های تبلیغی بر اساس تنوع زیست‌بوم فرهنگی استان خبر داد و گفت: استعدادها و ظرفیت‌های بومی در حوزه تبلیغ شناسایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری چهارشنبه‌شب در نشست گفتمان انقلاب اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه تبلیغ است.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در یک سال گذشته پرداخت و افزود: عنایت‌ها و توجهات ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جلسات مختلف و توصیه‌ها و حمایت‌هایی که از برنامه‌های مختلف سازمان داشته‌اند همیشه راهگشا و جهت‌دهنده بوده است.

طاهری بیان کرد: در دوره جدید اهتمام مدیران سازمان تبلیغات به تمرکززدایی و توسعه مأموریت‌های تبلیغی به همه اجزای کشور است و تلاش بر این است که استعدادها و ظرفیت‌های بومی آنها شناسایی و ارائه شود.

وی با اشاره به تنوع زیست‌بوم فرهنگی و اقتضائات تبلیغی مناطق مختلف استان بوشهر افزود: طرح‌ها و برنامه‌ها توسط مدیران شهرستانی پیشنهاد شده و در مرکز استان طی گفتگویی که با دوستان طرح و برنامه انجام شد، جمع بندی شده و مبنای عملیات سال ۱۴۰۰ قرار گرفت.

کد خبر 39838
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار