چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر/ بارندگی تا یکشنبه ادامه دارد
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بارندگی در سطح استان تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواخر وقت امروز شاهد نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و فعالیت متناوب آن تا روز یکشنبه هفته آینده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد در برخی از ساعات، به تناوب وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای در سطح استان مورد انتظار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت به تدریج افزایش ابر و وزش باد و فردا در برخی نقاط بارش پراکنده باران و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج در مناطق شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۱۴ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 39849
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار