شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
آسمان بوشهر هوای باریدن دارد
ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان این استان از اواخر وقت امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی تا روز یکشنبه هفته آینده بارانی خواهد بود.

محمدرضا انصاری اظهار کرد: برسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از اواخر وقت امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و فعالیت متناوب آن تا روز یکشنبه هفته آینده، ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد در برخی از ساعات، به تناوب وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای در سطح استان مورد انتظار است. 

وی تصریح کرد: آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت بتدریج افزایش ابر و وزش باد و فردا در برخی نقاط بارش پراکنده باران و مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و از امشب بتدریج در مناطق شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۱۴ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر اعلام کرد.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۴۱ بامداد، مد اول ساعت ۰۵:۴۴، جزر دوم ساعت ۰۸:۱۸ و مد دوم دریا ساعت ۱۷:۰۳ خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 39850
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار