جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
بی مهری به جنوب استان بوشهر خاتمه یابد
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت:بی مهری به جنوب استان بوشهر گرچه چیز تازه‌ای نیست ولی انتظار می‌رود در دولت مردمی ایران قوی این رویه تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر حسین پور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی مهری به جنوب استان بوشهر گرچه چیز تازه‌ای نیست و مردمان جنوب استان سال‌های متمادی است که با آن کنار آمده‌اند ولی انتظار می‌رود در دولت مردمی ایران قوی و با نگاه عادلانه ریاست جمهور این رویه تغییر کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان افزود: درست در روزهایی که همه چشم انتظاریم تا مسئولان استانی، در پست‌های مدیریتی استانی و شهرستانی، نیم نگاهی به نخبگان و جوانان توانمند جنوب استان به ویژه شهرستان کنگان داشته باشند، خبرهایی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حکایت از ورود نماینده سابق دشتستان به شورای راهبردی به عنوان نماینده استاندار محترم بوشهر در این مجموعه مهم دارد.

وی با اشاره به اینکه این انتخاب مردمان منطقه را نگران و موجی از نقدها و سوالات و… را به دنبال داشته است بیان کرد: سوال اینجاست مگر در کنگان و عسلویه به عنوان میزبان آن صنایع عظیم و میدان بزرگ پارس جنوبی قحط الرجال است؟! اگر هست بگویید تا لااقل ما هم بدانیم و اگر نیست اجحاف در حق جنوب استان بوشهر و تداوم توجه و عنایت ویژه به شهرستان‌های شمالی استان بوشهر تا کی باید ادامه پیدا کند؟!

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان تصریح کرد: از باب یادآوری و اینکه شاید دوستان یادشان رفته باشد، باید گفت که ۶۰ درصد از میدان بزرگ پارس جنوبی در شهرستان کنگان واقع شده است و نه تنها استان بوشهر بلکه اقتصاد کشور بی‌تردید به پشتوانه صنایع عظیم و میدان بزرگ پارس جنوبی در کنگان و عسلویه اداره می‌شود.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود استاندار محترم بوشهر که خود مردی از جنس مردم است، در این خصوص تجدیدنظر و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با ورود جدی و قاطعانه به این جریان اجازه تضییع بیش از پیش حقوق مردمان این خطه را ندهند و به بی مهری‌های سلسله وار که چون زخمی کهنه مردم را رنج می‌دهد پایان دهند.

کد خبر 39859
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار