چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
دنبال ایجاد رفاه برای اهالی خارگ هستیم/ رفع دغدغه‌ها در جزیره
بوشهر - مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تمام تلاش مجموعه پایانه‌های نفتی ایران این است که رفاه برای اهالی جزیره خارگ فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسدروز عصر پنجشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران سازمانی عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای است.

وی اضافه کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: مأموریت اصلی این شرکت پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرایندهای عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیره‌ی ارزش نفت و گاز کشور و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تأمین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین المللی است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه پایانه‌های نفتی ایران این است که رفاه برای اهالی جزیره خارگ فراهم شود، هدف ما نیز رفع دغدغه‌های اهالی صبور این جزیره است.

اسدروز بیان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خصوص تأمین فرآیند حمایت از شناورهای مسافری پیشرو بوده و اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

اسدروز خاطر نشان کرد: این شرکت آمادگی خود را برای چارتر کردن شناور مسافری اعلام کرده که پس از گرفتن مجوزهای لازم این موضوع را عملیاتی خواهیم کرد. وحدت و همدلی که هم اکنون در جزیره وجود دارد می‌تواند مسیر حل مشکلات را تسریع کند.

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: شرکت‌های نفت و پتروشیمی مستقر در خارگ هر زمان در میدان بودند توانستیم در رفع مشکلات مردم اثر گذار باشیم و ثمره آن وحدت و هم افزایی در جامعه را شاهد بودیم.

وی افزود: پشتیبانی و حمایت نفت همچون گذشته در حل مشکلات تردد دریایی یک نیاز ضروری شمار می‌رود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همگرایی که در حال حاضر از سوی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، شورای شهر، فرماندار بوشهر به منظور ایجاد شرایط پایدار در مسیرهای تردد دریایی خارگ نوید روزهای خوبی رو برای مردم می‌دهد و امیدواریم که نتیجه خوبی به نفع مردم رقم بخورد.

کد خبر 39863
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار