جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کشف انبار احتکار در دشتستان
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انبار احتکار ارزاق عمومی و ضروری مردم در شهرستان دشتستان به ارزش ۳۲ میلیارد ریال خبر داد.  

سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم احتکار کالا، مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه نسبت به شناسایی یک انبار بزرگ احتکار ارزاق عمومی در شهرستان دشتستان مطلع و سپس بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مامورین پلیس امنیت اقتصادی، پس از انجام تحقیقات تکمیلی و کنترل نامحسوس انبار و اطمینان از احتکار کالا، با هماهنگی مقام قضایی به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، صمت، بهداشت و مامورین انتظامی شهرستان دشتستان به انبار موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار مقادیر زیادی ارزاق عمومی شامل روغن۲۰۰ کیلوگرم، چای۳۰۰ کیلوگرم، مواد شوینده و بهداشتی۲۶ هزار بسته و کارتن، سویا۲۰۰ کارتن، انواع کنسرو و انواع آبمیوه ۶۰ هزار بطری، خشکبار و حبوبات۶۵ هزار بسته و تخمه ۶۶۰ کیلو گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک محتکر در این رابطهبیان کرد: انبار یادشده پلمپ و کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۳۲ میلیارد ریال برآورد ‌کرده‌اند. پرونده قضایی تشکیل و در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفت.

کد خبر 39868
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار