چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
بوشهر تا سه‌شنبه هفته آینده بارانی است
ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه بارشی تا روز یکشنبه مهمان این استان است و پس از آن نیز موج دیگری از سیستم بارشی در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان فعال می‌شود.

محمدرضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا روز یکشنبه، در برخی از ساعات ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در سطح استان مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه در روز دوشنبه با نفوذ تدریجی موج دیگری از سیستم بارشی و با تقویت آن در روز سه شنبه، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق بیشتر در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان استان را نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی کرد.

انصاری افزود: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 39870
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار