جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
موانع موجود در شهرک صنعتی برازجان رفع شود
بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: مسئولان مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی برازجان را با جدیت پیگیری و رفع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: شهرک صنعتی برازجان با مشکلات متعددی روبرو است که باید برای رفع آن تلاش ویژه ای انجام شود.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی می‌توانند موتور محرک اقتصاد ملی و منطقه‌ای باشند و تمرکز بنگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی هزینه کمتر و بازده بیشتر و تخصصی‌تر از امکانات را در پی دارد، توسعه صنایع و حمایت از آنها نقش مؤثری در خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه دارد.

امام جمعه دشتستان خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع شهرک صنعتی برازجان شامل تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزهای لازم، تأمین سرمایه در گردش با نرخ مناسب و حذف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنعتگران است.

وی افزود: تأمین و توسعه زیرساخت‌های شهرک اعم از زمین مورد نیاز، برق، آب، تلفن، و راه دسترسی، پذیرفتن محل فعالیت واحد صنعتی به عنوان وثیقه پرداخت تسهیلات و حمایت از تولیدات توسط مسؤولان استان جهت رونق و تقویت آنها از دیگر مسائل است.

مصلح تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و به منظور رونق صنایع تولیدی و استفاده حداکثری از ظرفیت آنها لازم است مشکلات و موانع موجود شهرک با جدیت توسط مسئولان پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به ۲۶ دی ۱۳۵۷ فرار شاه معدوم گفت: از دلایل زمینه‌های سقوط پهلوی می‌توان به نوکری و سرسپردگی کامل شاه به آمریکا، استبداد و دیکتاتوری و مبارزه علنی رژیم شاه با شعائر و آموزه‌های دینی مردم و مرجعیت و روحانیت اشاره کرد.

امام جمعه دشتستان افزود: دوستی با اسرائیل و رژیم آپارتاید (نژادپرست) آفریقا و فروش نفت به آنها، جنایات هولناک ساواک در حق مبارزین و انقلابیون و رهبری و مبارزات بی امان رهبر کبیر انقلاب و افشای ماهیت شاه و آمریکا در طول مبارزات ۱۵ ساله قبل پیروزی انقلاب از دیگر دلایل سقوط پهلوی بود.

کد خبر 39879
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار