سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
رضایت اهالی شهرستان عسلویه جلب شود
بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان باید تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و رضایت اهالی شهرستان عسلویه جلب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: شیخ رجبعلی خیاط یکی از مصادیق اهل تقوا است. او دو ویژگی مهم داشت که یکی اخلاص ایشان و دیگری محبت ایشان به خداوند بود که کارها را فقط برای رضای خدا انجام می‌داد.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب به مناسبت ۱۹ خطاب به مردم قم اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند حوادثی مثل حادثه ۱۹ دی قم و دنباله‌های سیاسی و اجتماعی آن نشان دهنده عمق اعتقاد دینی مردم بود.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمود آمریکا از بن دندان با نظام اسلامی ما مخالف است. کاری به شعار مرگ بر آمریکا ندارد. نظام اسلامی برخاسته از دین و مظهر اعتقاد ملت است.

هاشمی نژاد بیان کرد: رهبر انقلاب افزود ترور سردار سلیمانی از اشتباهات محاسباتی آمریکا بود. با شهادت او حرکت عظیم او از بین نرفت همانطور که وجود شهید سلیمانی برای اسلام و کشور سود داشت شهادتش هم سودمند است و مکتب او فکر او و راه روشن او از بین رفتنی نیست.

وی سالروز وفات ام البنین را تسلیت گفت و افزود: این زن با شخصیت وقتی وارد خانه حضرت علی (ع) گفت آمده‌ام خدمتگزار فرزندان حضرت زهرا باشم و مثل مادری دلسوز در کنار فرزندان حضرت بود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور گفت: شاه از کشور فرار کرد. نخست وزیرش هنوز در قدرت بود و مقاومت امام و مردم باعث شد نخست وزیر هم حذف شود و رژیم ستم شاهی سقوط کند.

وی اضافه کرد: اگر در جهان به رئیس جمهور ایران احترام می‌گذارند به علت پایداری ملت ایران است. اگر فداکاری ملت نبود این اتفاق در تاریخ نمی‌افتاد. مردم در رأس هستند هر کس در مسیر امامین انقلاب است مردم را در رأس می‌داند باید کنار مردم باشید.

امام جمعه عسلویه به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و افزود: در دیدار با ایشان مسائل و مشکلات شهرستان از جمله اشتغال، آلودگی زیست محیطی و مشکل کم آبی و مشکل برق بیان کردم و ایشان بنا شد حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مثلاً همین مشکل مخازن کنار شهر عسلویه که بحث شد که مشکل جدی است برای احداث آن کار کارشناسی نشده یا تعمدی در کار بوده که ممکن است حوادث یا اتفاقات دیگری ایجاد کند.

هاشمی نژاد افزود: باید رضایت مردم را جلب کنند. مردم ما قانع هستند و امنیت اینجا را این مردم نجیب تأمین کرده‌اند و اگر مشکلات حل شود مردم راضی می‌شوند

کد خبر 39880
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار