شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مشکلات مردم در دستگاه‌ها و بیمارستان‌ها بدون واسطه حل نمی‌شود
ایسنا/بوشهر  امام جمعه موقت بوشهر گفت: برخی از مردم تا واسطه نداشته باشند مشکل‌شان در دستگاه‌ها و بیمارستان‌ها به‌خوبی برطرف نمی‌شود و این موضوع موجب نارضایتی شده است.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجب نارضایتی و ناامیدی می‌شود از این رو باید در برنامه‌ریزی‌ها و نگاه به فعالیت‌های اقتصادی رضایت مردم جلب شود، دستگاه‌ها اجرایی باید در تصمیم‌گیری‌های خود به دنبال کسب رضایت مردم باشندو  از گرفتن تصمیم‌هایی که باعث افزایش مشکلات مردم می‌شود، اجتناب کنند.

وی با اشاره به نارضایتی‌هایی که ناشی از نوع برخوردها است، اضافه کرد: مردم از اینکه تا واسطه نداشته باشند مشکلات‌شان در در دستگاه‌ها و بیمارستان‌ها حل نمی‌شود گله‌مند هستند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: درست است که ارز ترجیحی باید حذف شود اما در کنار آن باید تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش مردم مدنظر باشد تا از تحمیل فشار مضاعف به مردم جلوگیری شود.

دشتی با اشاره به اینکه کلید واژه راه حل مشکلات جامعه مدیریت جهادی است،‌بیان کرد: در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر متخصصان داخلی با بهره‌گیری از روحیه جهادی، پیشرفت را نشان دادند، هرجا روحیه جهادی وجود داشته بهترین نتیجه ممکن محقق شده است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز وفات ام البنین عنوان کرد: رمز بقا جامعه نیز ماندگاری روحیه جهاد، ایثارگری و شهادت طلبی است، لازمه تحقق این موضوع نیز توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگر و تکریم جایگاه آنان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگر پرچمدار جهاد و شهادت در جامعه هستند، گفت: پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا نزد خداوند ارزش و منزلتی در حد شهیدان دارند و جامعه باید آنها را مورد توجه، رسیدگی و تکریم کنند.

دشتی باتاکید بر مطالعه جریان‌های سیاسی جامعه گفت: مطالعه این موضوع برای آحاد جامعه مهم است خصوصاً کسانیکه در آن دوران ظلمت و استبداد همانند نواب صفوی و یارانش مانند نوری در جامعه درخشیدند.

وی با اشاره به ضرورت وجود غیرت دینی در بین افراد جامعه اضافه کرد: حماسه‌های جبهه و جنگ نیز به‌خاطر غیرت دینی بود که این صفت حیات‌بخش باید در جامعه تقویت شود، در برابر ظلم ستمگران جهانی باید غیرت دینی داشت، چراکه این غیرت دینی به عنوان تاکید رهبر معظم انقلاب نجات‌بخش جامعه از ظلم و ستم است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: یکی از بهترین و ارزشمندترین صفات الهی و انسانی، غیرت است که در وجود افراد مومن و انقلابی وجود دارد که ریشه حماسه ۱۹ دی در غیرت دینی مردم است.

انتهای پیام

کد خبر 39883
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار