پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
وضعیت گمرکات و انبارهای اموال تملیکی در بوشهر بررسی می‌شود
بوشهر- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وضعیت گمرکات و روند ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان صبح یکشنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برنامه‌های مختلفی را در استان بوشهر خواهیم داشت و مسائل استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به ظرفیت‌های استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این استان به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور شناخته می‌شود و در دستیابی کشور به اهداف مد نظر نقش مهمی دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در سفر امروز به استان بوشهر مسائل و مشکلات مهم استان بر اساس دستورهای رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه بررسی و پیگیری می‌شود.

خدائیان گفت: در دیدار با مسئولان استان وضعیت گمرکات، انبارهای نگهداری اموال تملیکی و مسائل مربوط به زمین و مسکن استان بررسی می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین سفر استانی خود امروز به همراه جمعی از مقامات این سازمان وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، رئیس کل دادگستری و بازرس کل استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، انجام چند بازدید مهم، حضور در شورای قضائی و شورای دستگاه‌های نظارتی و دیدار با کارکنان بازرسی استان بوشهر از جمله برنامه‌های این سفر است.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر و نتیجه ارزیابی تیم کارشناسی که هفته گذشته در این استان حضور یافته‌اند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی، غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی، دکتر خدائیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 39993
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار