پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
پیشگیری از تخلفات و آسیب‌ها در اولویت سازمان بازرسی باشد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار داریم که با ورود به موقع، پیشگیری از تخلفات و آسیب‌ها در اولویت سازمان بازرسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان بازرسی اظهار داشت: سازمان بازرسی نقش و جایگاه بسیار مهمی را در راستای پیشگیری و مقابله با تخلفات دارد.

وی پیشگیری را یک اقدام راهبری دانست و خاطرنشان کرد: باید در همه زمینه‌ها به‌ویژه در عرصه مقابله با تخلفات و جرایم و آسیب‌ها به مسئله پیشگیری توجه خاص و ویژه صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر خواستار رسیدگی جدی به ترک فعل‌ها شد و ادامه داد: از سازمان بازرسی کل کشور انتظار داریم که در مورد مسائل کلان، از همان ابتدا موضوعات را بررسی کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از اقدامات بازرسی استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه اقتصادی باید آسیب‌ها ریشه‌یابی شده و ضمن نظارت مناسب، راهکارهای اثربخش برای رفع این آسیب‌ها در دستور کار باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این دیدار به ظرفیت‌ها استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: باید از این ظرفیت‌ها به نفع مردم استان بوشهر استفاده شود و برای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

ذبیح‌الله خدائیان، استان بوشهر را قطب اقتصادی و انرژی کشور خواند و افزود: در این سفر تلاش می‌کنیم ضمن شناسایی مشکلات حوزه تولید و اشتغال برای رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

وی شناسایی گلوگاه‌های فساد و بستن منافذ فسادزا را از اولویت‌های سازمان بازرسی عنوان کرد.

کد خبر 40008
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار