جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۲۲ هزار دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در استان بوشهر پخش می‌شود
بوشهر- مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در دهه فجر امسال ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین ناظر ظهر چهارشنبه در همایش سراسری و مجازی مدیران کل مراکز استان‌ها گفت: از این میزان برنامه ۱۰ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۱ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.

وی افزود: پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه‌های زنده و ضبطی رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل‌های قدیم و جدید و نگاه امیدوارانه و واقع گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر افزود: علاوه بر صدا و سیما، حدود ۱۰۰ روزنامه، هفته نامه، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری اجتماعی، عملکرد کارگروه‌های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر و حضور باشکوه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

کد خبر 40184
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار