جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
خانواده ایثارگران و مددجویان سهام‌دار مزارع پرورش میگو بوشهر می‌شوند
ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه طرح‌های پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خانواده ایثارگران، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سهام‌دار مزارع پرورش میگو می‌شوند.

احمد محمدی‌زاده  در نشست با فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران استانداری و فرمانداری‌ها اظهار داشت: خانواده معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و دفاع از ارزش‌های حکومت اسلامی رسالت و وظیفه مهمی دارند.ایثارگران و خانواده معظم شهدا مورد تکریم همه آحاد جامعه قرار دارند و به لطف خدا از جایگاه ممتاز برخوردار هستند.

وی، جایگاه شهدای گرانقدر را نزد ایزد منان مورد اشاره قرار داد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم، شهدا را زنده و جاوید و از جایگاه والا بیان کرده است.

استاندار بوشهر، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست و تصریح کرد: 

محمدی‌زاده با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران شاخص و معیار در بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند خاطر نشان کرد: خانواده شهدا از جمله فرزندان آنان در افکار، عمل، اخلاق، مسئولیت‌پذیری باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی فرزندان شهدا را سرباز و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: فرزندان شهدا نباید عضو هیچ گروه سیاسی باشند بلکه باید با فرهنگ انقلابی و جهادی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شهدا در این مسیر با خدا معامله و بیشترین هزینه به نظام انقلاب اسلامی پرداخت کرده‌اند چون تمام هستی برای دفاع از انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند و فرزندان شهدا به‌عنوان پرچم‌دار آنان، بهترین انسان‌های سرزمین اسلامی هستند.

محمدی‌زاده وصیت شهدا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با بررسی وصیتنامه شهید در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر بیشترین موارد عنوان شده در این وصیتنامه‌ها، دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی و در کنار امام (ره) بودن است.

وی یکی از مأموریت‌های پیشکسوتان جهاد و شهادت را دفاع از نظام، انقلاب و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: دفاع از ولایت و نظام اسلامی یک تکلیف همگانی است که در این راستا خانواده شهدا و پیشکسوتان جهاد و ایثار رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارند.

استاندار بوشهر باتأکید بر توجه به مطالبات فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران افزود: برای خدمات‌رسانی ایثارگران به مردم باید توجه ویژه به مسئولیت‌پذیری آنان در دستگاه‌های اجرایی شود.

محمدی‌زاده، توجه به معیشت مردم ساحل‌نشین در بخش‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و افزود: در راستای توسعه طرح‌های پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خانواده ایثارگران، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سهام‌دار مزارع پرورش میگو می‌شود.

استاندار بوشهر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست و گفت: خانواده معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و دفاع از ارزش‌های حکومت اسلامی رسالت و وظیفه مهمی دارند.

انتهای پیام

کد خبر 40191
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار