سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
فرصت دهه فجر برای انعکاس خدمات نظام استفاده شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که ما مدیران خدمات انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: باید کارهای بزرگی در این دهه صورت گیرد.

فرماندار تنگستان ضمن بیان اینکه ما مدیران باید خدمات و توفیقات نظام را به مردم منعکس کنیم خاطرنشان کرد: عده‌ای از روی عمد یا ناآگاهی، خدمات نظام را خوب ارائه نمی‌دهند و برخی جوانان تحت تأثیر این صحبت‌ها قرار می‌گیرند، دهه فجر فرصت مناسبی است که ما مدیران خدمات انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کنیم.

وی افزود: معتقدم هر کسی هر مسئولیتی به وی اعطا می‌شود، به عنوان سرباز نظام وظیفه دارد این موارد را به سمع و نظر مردم برساند.

مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم انتظارات بیشتری از مسئولان دارند، یادآور شد: تلاش داریم که با وقت و انرژی بیشتری در خدمت مردم باشیم و تمام تلاش ما برای رفع خواسته‌ها و نیازهای مردم باشد.

لطفی بیان کرد: با حضور مشاورین امور ایثارگران و خانواده شهدا در فرمانداری و استانداری، مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا بیش از پیش در حال رسیدگی است.

وی ضمن اشاره به اینکه مدیران استانی باید حضور بیشتری در بین مردم تنگستان داشته باشند، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با حضور در روستاها و شهر دلوار در بخش دلوار، مسائل و مشکلات مردم را رفع کنند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: خوشبختانه در تنگستان زمینه اجرای طرح ملی مسکن فراهم شده و این پروژه در مسیر جهش تولید مسکن در شهرستان، بسیار مؤثر است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با طرح ملی مسکن داشته باشند، تا انشاالله در چهار سال آینده هیچ جوانی فاقد مسکن در تنگستان نباشد.

احمد لطفی ضمن بیان اینکه بزرگترین مشکل تنگستان بیکاری و نرخ بالای آن است، اضافه کرد: بایستی در کنار حوزه‌های عمرانی، در حوزه اشتغال نیز برنامه‌ریزی کنیم.

کد خبر 40198
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار