جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
لزوم حضور مستمردر بین مردم/ نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم گفت: نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر نماینده دشتستان در سعدآباد اظهار داشت: این دفتر محلی برای حل و پیگیری مشکلات مردم و کمک به مسئولان و مردم انقلابی این بخش خواهد بود و تلاش کرده‌ایم بهترین گزینه را برای خدمت به مردم سعدآباد انتخاب کنیم.

وی با قدردانی از راهداری بخاطر آغاز عملیات اجرایی تعریض مسیر وحدتیه - سعدآباد و با اشاره به دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: راجع تعریض و اصلاح به مسیر «سعدآباد - نظرآقا - برازجان» با وزیر راه صحبت کردم تا این مسیر اصلاح شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعه جتوط - درودگاه نیز از دیگر مسیرهایی است که اعتباری برای بهسازی و تعریض آن در نظر گرفته شده است.

رضایی افزود: در حوزه درمان نیز مردم سعدآباد با مشکلات فراوانی روبرو هستند و باید زیرساخت‌های درمانی در سعدآباد ارتقا یابد. باید مرکز درمانی در خور شأن این مردم ایجاد شود تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

وی با اشاره به بزرگی و وسعت دشتستان و دشواری‌های مردم برای ارتباط با مسئولان، اظهار داشت: وقتی که یک نفر از نقاط دوردست شهرستان بخواهد برای دیدار با نماینده خود مسیر طولانی را طی کند، برای ما ناراحت‌کننده است. نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم و وظیفه داریم که همیشه در دسترس مردم باشیم و یکی از راهکارهای مناسب ایجاد دفتر در بخش‌ها است.

رضایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر در بخش‌های ارم، آب‌پخش و شبانکاره را نیز در دستور کار داریم ادامه داد: یکی دیگر از فوایدی که این دفاتر دارد، این است که ارتباط مردم با نماینده و ارتباط مسئولان و شوراها با نماینده بهتر و بیشتر می‌شود و مسائل بخش و شهر به نماینده منتقل می‌شود و این مسائل به صورت ویژه و مستمر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این دفاتر رضایت‌مندی مردم را در پی دارد، اضافه کرد: این دفاتر محلی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم خواهد بود و هدف ما این است که خدمت بهتر و بیشتری را بتوانیم به مردم ارائه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: بخش سعدآباد از برخی شهرستان‌ها هم بزرگ‌تر است و نیاز است که مسائل آن به طور ویژه پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بخش سعدآباد با مشکلات فراوانی از جمله مسئله راه روبرو است ادامه داد: اگر زیرساخت‌های ارتباطی سعدآباد تقویت شود زمینه توسعه اقتصادی این شهرستان فراهم می‌شود.

رضایی مسئله اقتصاد خرما و نخل را یکی دیگر از مسائل مهم دانست و با تشریح پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: مشکلاتی که در حوزه خرما داریم، نتیجه ضعف ما مسئولان است و باید از ظرفیت‌های همسایگان به خوبی استفاده کنیم.

نماینده دشتستان گفت: خرما در برخی کشورهای اطراف ما ۵۰ برابر قیمتی است که نخلدار ما آن را فروخته است. مسیری را شروع کرده‌ام و امیدوارم در دوره مسئولیتم بتوانم آن را به نتیجه برسانم. این اقدامات باعث می‌شود تا زمینه برای شکوفایی اقتصاد نخل و خرما فراهم شود.

در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستانی، مردم و مسئولان بخش سعدآباد، دفتر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در سعدآباد افتتاح شد.

کد خبر 41866
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار